sobota, 1 października 2016

TOP:10 "KSIĄŻKI"

                        TOP:10 "KSIĄŻKI"
Od razu uprzedzam że jestem zawalona sprawdzianami, i mogę rzadko dodawać posty. Dziś byłam  w teatrze, na "Mamma Mia!", i mam czas na napisanie posta. Ogółem jestem młoda, mam [CENZURA] lat, i jestem młodą dziewczyną. A już doświadczyłam tyle złego. Popadnięcie w Depresję, śmierć bardzo bliskich osób, samotność, i takie tam. Nie wiem czy ktoś to w ogóle czyta, ale mnie to nie obchodzi. Ważne, że zaczęłam się rozwijać. Dorastam, to co w tym najgorsze. Ból, łzy, radość, smutek... Mam dużo na głowie. Mój grafik jest mały, i nudny. W sobotę mam szkołę muzyczną, a w niedzielę mam na głowie Debili. W poniedziałek mam Angielski, we wtorek mam karate, i tak samo aż do czwartku. w piątki zostaję do 16 w szkole. Taki jest mój grafik... Dobra, przechodzimy do ''TOP:10"...
10.John Green- Papierowe miasta
09.Joanne Katleen Rowling- Harry Potter i Komnata Tajemnic
08.Joanne Katleen Rowling- Harry Potter i Kamień Filozoficzny
07.Rafał Kosik- Felix, Net i Nika, oraz sekret Czerwonej Hańczy
06.Joanne Katleen Rowling- Harry Potter i Książę Półkrwi
05.Joanne Katleen Rowling- Harry Potter i Czara Ognia
04.Joanne Katleen Rowling- Harry Potter And The Cursed Child
03. Cecylia Ahern- Pamiętnik z Przyszłości
02.Joanne Katleen Rowling- Harry Potter i Więzień Azkabanu
01.Joanne Katleen Rowling- Harry Potter i Insygnia Śmierci
Gratuluję J.K. Rowling, za zdobycie mojego zaufania do Harry'ego Potter'a. Nie łatwo jest o moje zaufanie. To właśnie Rowling wprowadziła mnie w świat książek.

MARZYCIELKA<3<3  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz